Bólé

Készítettem bólét! Életemben ez a második. Az elsőt még jó néhány éve (azt hiszem, 11 éve, de rég volt...) alkottam, annak nagy sikere volt. Remélem, ez is beválik!

Bólé receptem
Hozzávalók: mindenféle gyümölcsök. :-) Jelen esetben: 1 db lime (zöldcitrom), 1 nagy narancs, 2 db mandarin, 1 darabolt ananászkonzerv, 1 őszibarack-konzerv, fél sárgadinnye, fél dl konyak, 1 üveg vörösbor, 1 üveg pezsgő (én édeset vettem mindkettőből), ízlés szerint porcukor, fahéj.
A nagyobb gyümölcsöket felkockáztam, a lime-ot mosás után héjastól felkarikáztam, a mandarint gerezdekre szedve, a narancsot meghámozva és felkarikázva egy mély üvegtálba pakoltam. Meglocsoltam a konyakkal, elkevertem, majd felöntöttem vörösborral. Kevertem hozzá még egy kis porcukrot és fahéjat is. Ment a hűtőbe. Fogyasztás előtt öntöm fel pezsgővel. Már félkész állapotában is finomnak ígérkezett, mert persze kóstolgattam is. :-)

Jó bulizást ma estére!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése