Az első 4 napos hétvége :-)

Végre, végre! Itt a jó idő, a Tavasz! :-) Alig vártam már! És az idei első hosszú hétvége, ami eddig elég jól telt. Megejtettük az idei első bográcsozást, palóclevest főztünk, vagy legalábbis valami olyasmit :-), mindenesetre finom lett. Tegnap pedig végre kimozdultunk egy kicsit, a veresegyházi medveparkot látogattuk meg. Még nem jártunk itt, de nagyon tetszett. Egész napos programot kínált, főleg persze kisgyerekesnek javasolnám. A macikon kívül farkasok, ormányos medvék, mosómacik, gólyák és rénszarvasok is voltak. Az éttermük finom, bőséges választékkal, az árak átlagosak. A belépőjegy sem volt drága, és ami külön szimpatikus volt: a WC-ért már nem kellett külön fizetni. :-) Gyerekeknek további programok: kézműveskedés, arcfestés, maci-lift, pónilovaglás, ugrálóvár, pontosabban csúzda, kisvonat, ami körbevitt a macik kifutója körül, és volt macimaraton (1,2 km-es futóverseny) is. Árak 300-400 Ft/fő. A medvéket lehetett etetni mézzel, amit egy hosszú fakanálra csöpögtetve lehetett benyújtani nekik a kerítésen. Fakanalat ingyen biztosítanak, mézet lehet venni a helyszínen, de vinni is. Aki elég bátor, bemehet a farkasok közé is, meg is lehet őket simogatni. Természetesen ott a gondozójuk, de így is csak saját felelősségre. Mi nem mentünk be. Én szerettem volna, meg a gyerkőc is, de őt féltettem és nem engedtem, sosem lehet tudni... így hát én sem mentem.
Szóval nagyon jó programnak bizonyult a Medvepark. Az időjárás pedig egyszerűen tökéletes volt. Napsütés, kellemes meleg, kb. 20 fok.
Ültettem árvácskákat is a hétvégén. :-) És virágzik a krókuszom. Az udvaron is elkezdtem rendet tenni, bár még sokra nem jutottam, de kis lépésekben azért haladok.
Cirka is élvezi már a kintlétet. Már csak enni és aludni engedem be.

Cirka a kertben

Maci-lift

Farkasok és bátor emberek :-)

Macik



Anyu egy pónilóra vigyáz, míg a gondozója összetakarít a lovacska után :-)

Kellemes és vidám tavaszt!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése