Szülinapom...

... is volt a héten. Minthogy nem volt itthon a fényképezőgépem, a tortát, amit barátnőmtől kaptam, sajnos nem tudtam megörökíteni, de annyit elmondhatok, hogy nem csak dekoratív, hanem finom is volt. :-) Ő készítette, bio (saját házi) eperből, túrókrémes-epres gyümölcstortát.
Ezenkívül kaptam még egy csokor rózsát is tőlük, amit egy közös rózsatermesztő barátunk különleges rózsáiból állítottak össze; a csíkos nagyon tetszik, és ha jól tudom, 'Hókuszpók' a neve. :-)


 
Kedves kolléganőmtől pedig 2 szelet tortát kaptam, szintén házi készítésű: 1 szelet csoki-, és 1 máktortát. Ez utóbbi eszméletlen finom volt. (Fotó fenti okokból szintén nincsen). Tőle kaptam még 3 virágot a kertbe, egy begóniát, egy napvirágot (ő most be van csukódva, ezért nem fotogén:-)), és még egyet, akinek nem tudom a nevét sajnos:



Ő a begónia

Anyutól pedig többek között ezt a karperecet Erdélyből (illetve egyéb ajándékokat is vett, de azokkal várnom kell sajnos szerdáig, mert a barátaik autóval hozzák utánuk, mert törékenyek, és féltek, hogy a repülőn a csomagtérben összetörnének...).


Karkötőm Erdélyből


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése